Motorcyclistanbul
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/

GoldWing F6C
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=70
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 22 Kas 2013 12:50 ]
Mesaj Başlığı:  GoldWing F6C

Sadece adı GoldWing.. Hint fakirine döndürmüşler :? Açıkçası ben pek beğenmedim.
GoldWing F6C

Yazar:  Mehmet Zor [ 22 Kas 2013 17:26 ]
Mesaj Başlığı:  Re: GoldWing F6C

Cruiser seven biri için bu yorumunu beğenmedim :)

Sport Touring olarak çıkarmamışlar ki, teknik özelliklerine bakmadım ama bence tipi kötü değil. İlk bakışta Harley Night Road u andırdı bana.

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 22 Kas 2013 18:24 ]
Mesaj Başlığı:  Re: GoldWing F6C

Bilmiyorum belki renginden belki fotoğrafın açısından.. ne ismi gibi GoldWing nede bir cruiser gibi, sanki arada kalmış..

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/