| Motorcyclistanbul http://www.motorcyclistanbul.com/forum/ |
|
| GoldWing F6C http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=70 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 22 Kas 2013 12:50 ] |
| Mesaj Başlığı: | GoldWing F6C |
Sadece adı GoldWing.. Hint fakirine döndürmüşler GoldWing F6C |
|
| Yazar: | Mehmet Zor [ 22 Kas 2013 17:26 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: GoldWing F6C |
Cruiser seven biri için bu yorumunu beğenmedim Sport Touring olarak çıkarmamışlar ki, teknik özelliklerine bakmadım ama bence tipi kötü değil. İlk bakışta Harley Night Road u andırdı bana. |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 22 Kas 2013 18:24 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: GoldWing F6C |
Bilmiyorum belki renginden belki fotoğrafın açısından.. ne ismi gibi GoldWing nede bir cruiser gibi, sanki arada kalmış.. |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|