| Motorcyclistanbul http://www.motorcyclistanbul.com/forum/ |
|
| 2014 BMW R1200RT http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=47 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 05 Kas 2013 14:19 ] |
| Mesaj Başlığı: | 2014 BMW R1200RT |
Artık R1200 GS'de gördüğümüz su soğutmalı 125hp motora sahip ve traction control, sürüş modları ve 5,7" renkli ekranı var. Devamı burada ..
|
|
| Yazar: | Gökhan Tekbaş [ 05 Kas 2013 15:03 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 BMW R1200RT |
BMW'nin yeni su soğutmalı motoruna hastayım, eski motorla uzaktan yakından hiç alakası yok. 2014 serisi bir süre daha hayallerimizi süslemeye devam edecek malesef. |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 05 Kas 2013 15:08 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 BMW R1200RT |
eski motora göre daha iyi olduğu kesin ama eskiside kendini ispatlamış bir motor bence.. sadece 1200 için demiyorum, tüm boxerlar için söyledim.. |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 14 Kas 2013 17:01 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 BMW R1200RT |
Motoron aralık saysında muhtemelen bir yazı olacak |
|
| Yazar: | Gökhan Tekbaş [ 15 Kas 2013 11:08 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 BMW R1200RT |
Gürer ne zaman görücez bu motorla seni kısmetse ? |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 15 Kas 2013 12:27 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 BMW R1200RT |
takriben 2019-2020 |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|