Motorcyclistanbul
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/

2014 BMW R1200RT
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=47
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 05 Kas 2013 14:19 ]
Mesaj Başlığı:  2014 BMW R1200RT

Artık R1200 GS'de gördüğümüz su soğutmalı 125hp motora sahip ve traction control, sürüş modları ve 5,7" renkli ekranı var.

Devamı burada ..

Resim

Yazar:  Gökhan Tekbaş [ 05 Kas 2013 15:03 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 BMW R1200RT

BMW'nin yeni su soğutmalı motoruna hastayım, eski motorla uzaktan yakından hiç alakası yok. 2014 serisi bir süre daha
hayallerimizi süslemeye devam edecek malesef.

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 05 Kas 2013 15:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 BMW R1200RT

eski motora göre daha iyi olduğu kesin ama eskiside kendini ispatlamış bir motor bence.. sadece 1200 için demiyorum, tüm boxerlar için söyledim..

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 14 Kas 2013 17:01 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 BMW R1200RT

Motoron aralık saysında muhtemelen bir yazı olacak ;)

Yazar:  Gökhan Tekbaş [ 15 Kas 2013 11:08 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 BMW R1200RT

Gürer ne zaman görücez bu motorla seni kısmetse ?

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 15 Kas 2013 12:27 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 BMW R1200RT

takriben 2019-2020 :mrgreen: :lol: 8-)

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/