| Motorcyclistanbul http://www.motorcyclistanbul.com/forum/ |
|
| 2014 Honda VFR800F http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=46 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 05 Kas 2013 14:14 ] |
| Mesaj Başlığı: | 2014 Honda VFR800F |
VFR800 küllerinden yeniden doğuyor. Yeni model 10kg daha hafif ve bazı yeni özellikleri var; traction control, ayarlanabilir sele yüksekliği, otomatik kapanan sinyaller ve tek egzos.. Fazlası burada ..
|
|
| Yazar: | Gökhan Tekbaş [ 05 Kas 2013 15:00 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 Honda VFR800F |
Bir tek sinyal lambası 300 tl civarı olan bi markayı tavsiye etmek ne kadar doğru acaba?? Ben Honda Ps150 den sonra tövbe ettim Honda'dan bişe alınmaz diye. Yedek parça olayı ciddi pahalı, iyi araştırmak lazım.. |
|
| Yazar: | Haydut [ 08 Kas 2013 11:56 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 Honda VFR800F |
Abi bu çok güzel yaaavvvv Memo tamamdır olm ne alcağımız belli oldu |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 08 Kas 2013 12:48 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 Honda VFR800F |
Kamil seni bilmem ama, Mehmet dik oturacağı, beli ağrımayacak bir şey arıyordu. o hala kararsız yani |
|
| Yazar: | Mehmet Zor [ 09 Kas 2013 18:00 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 Honda VFR800F |
Kamocan ben senin motorun kasaya da hayranım biliyorsun Ama dik oturmak istiyorum artık, çok garip yerlerdeyim şu an. Oldschool da alabilirim, bi anda SS makine de alabilirim. Allahım bana mukayet ol |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 09 Kas 2013 21:16 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 Honda VFR800F |
En kötü karar kararsızlıktan iyidir demişler.. bi karar ver artik |
|
| Yazar: | Haydut [ 25 Ağu 2014 11:09 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: 2014 Honda VFR800F |
Hortlatayım dedim |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|