Motorcyclistanbul
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/

2014 Honda VFR800F
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=46
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 05 Kas 2013 14:14 ]
Mesaj Başlığı:  2014 Honda VFR800F

VFR800 küllerinden yeniden doğuyor.
Yeni model 10kg daha hafif ve bazı yeni özellikleri var; traction control, ayarlanabilir sele yüksekliği, otomatik kapanan sinyaller ve tek egzos..
Fazlası burada ..

Resim

Yazar:  Gökhan Tekbaş [ 05 Kas 2013 15:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 Honda VFR800F

Bir tek sinyal lambası 300 tl civarı olan bi markayı tavsiye etmek ne kadar doğru acaba??
Ben Honda Ps150 den sonra tövbe ettim Honda'dan bişe alınmaz diye. Yedek parça olayı ciddi pahalı, iyi araştırmak lazım..

Yazar:  Haydut [ 08 Kas 2013 11:56 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 Honda VFR800F

Abi bu çok güzel yaaavvvv :)
Memo tamamdır olm ne alcağımız belli oldu :)

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 08 Kas 2013 12:48 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 Honda VFR800F

Kamil seni bilmem ama, Mehmet dik oturacağı, beli ağrımayacak bir şey arıyordu. o hala kararsız yani :D

Yazar:  Mehmet Zor [ 09 Kas 2013 18:00 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 Honda VFR800F

Kamocan ben senin motorun kasaya da hayranım biliyorsun :) (motorun kelimesini sonradan ekledim yanlış anlaşılma olmasın diye).

Ama dik oturmak istiyorum artık, çok garip yerlerdeyim şu an. Oldschool da alabilirim, bi anda SS makine de alabilirim. Allahım bana mukayet ol :D

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 09 Kas 2013 21:16 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 Honda VFR800F

En kötü karar kararsızlıktan iyidir demişler.. bi karar ver artik :)

Yazar:  Haydut [ 25 Ağu 2014 11:09 ]
Mesaj Başlığı:  Re: 2014 Honda VFR800F

Hortlatayım dedim :)

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/