| Motorcyclistanbul http://www.motorcyclistanbul.com/forum/ |
|
| Yeni mt 09 http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=281 |
1. sayfa (Toplam 1 sayfa) |
| Yazar: | Okan Tekbaş [ 21 Ara 2014 20:14 ] |
| Mesaj Başlığı: | Yeni mt 09 |
2015 mt 09 nasıldır fuara gelecek mi fiyatı ne kadar olacak bilgisi olan varmı ? |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 21 Ara 2014 22:37 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
Mevcut model piyasada tuttuğu için bence yenisini de getirirler fuara. Ama bu yeni model naked değilde sport tourer gibi olmuş. Eicma fuarında görücüye çıkarttılar. Amerika pazarında ise FJ-09 olarak anılıyor. Birkaç ilk sürüş izlenimi; cycleworld , asphaltandrubber
|
|
| Yazar: | Okan Tekbaş [ 21 Ara 2014 22:56 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
Bizim fz1 e benziyen bir naked |
|
| Yazar: | Gürer Kutluğ [ 21 Ara 2014 23:50 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
Şimdiden hayırlı olsun ozaman Okancım |
|
| Yazar: | Kerem Erdoğan [ 22 Ara 2014 13:44 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
Valla ben de düşünüyorum tabi para olursa [SMILING FACE WITH SMILING EYES] |
|
| Yazar: | Haydut [ 22 Ara 2014 15:58 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
TDM havası var kendilerinde |
|
| Yazar: | Mehmet Zor [ 22 Ara 2014 21:55 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
Tracer deniliyor. Bizim şirketten arkadaş düşünüyor ama şubattan önce gelmeyecekmiş. Bence fiyatı da minumun 30bin olur. Hayırlı olsun Okan |
|
| Yazar: | Şansal Erbacıoğlu [ 23 Ara 2014 18:40 ] |
| Mesaj Başlığı: | Re: Yeni mt 09 |
Mehmet Zor yazdı: Tracer deniliyor. Bizim şirketten arkadaş düşünüyor ama şubattan önce gelmeyecekmiş. Bence fiyatı da minumun 30bin olur. Hayırlı olsun Okan Yeni yıl ve fuar yaklaşırken Euro'nun TL karşısında bu kadar değer kazanması pek iyi olmadı. Motoru olanlar en az zarar görür bu durumdan. |
|
| 1. sayfa (Toplam 1 sayfa) | Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ] |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|