Motorcyclistanbul
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/

Yeni mt 09
http://www.motorcyclistanbul.com/forum/viewtopic.php?f=17&t=281
1. sayfa (Toplam 1 sayfa)

Yazar:  Okan Tekbaş [ 21 Ara 2014 20:14 ]
Mesaj Başlığı:  Yeni mt 09

2015 mt 09 nasıldır fuara gelecek mi fiyatı ne kadar olacak bilgisi olan varmı ?

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 21 Ara 2014 22:37 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

Mevcut model piyasada tuttuğu için bence yenisini de getirirler fuara. Ama bu yeni model naked değilde sport tourer gibi olmuş.
Eicma fuarında görücüye çıkarttılar.
Amerika pazarında ise FJ-09 olarak anılıyor.
Birkaç ilk sürüş izlenimi; cycleworld , asphaltandrubber
Resim

Yazar:  Okan Tekbaş [ 21 Ara 2014 22:56 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

Bizim fz1 e benziyen bir naked :) ben çok beğendim yakıt tüketimide 4,5/5 litre civarında fiyatıda 30 bini geçmezse alırım bundan kısmetse

Yazar:  Gürer Kutluğ [ 21 Ara 2014 23:50 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

Şimdiden hayırlı olsun ozaman Okancım :)

Yazar:  Kerem Erdoğan [ 22 Ara 2014 13:44 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

Valla ben de düşünüyorum tabi para olursa [SMILING FACE WITH SMILING EYES]

Yazar:  Haydut [ 22 Ara 2014 15:58 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

TDM havası var kendilerinde :) bende alırım

Yazar:  Mehmet Zor [ 22 Ara 2014 21:55 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

Tracer deniliyor. Bizim şirketten arkadaş düşünüyor ama şubattan önce gelmeyecekmiş. Bence fiyatı da minumun 30bin olur. Hayırlı olsun Okan :)

Yazar:  Şansal Erbacıoğlu [ 23 Ara 2014 18:40 ]
Mesaj Başlığı:  Re: Yeni mt 09

Mehmet Zor yazdı:
Tracer deniliyor. Bizim şirketten arkadaş düşünüyor ama şubattan önce gelmeyecekmiş. Bence fiyatı da minumun 30bin olur. Hayırlı olsun Okan :)

Yeni yıl ve fuar yaklaşırken Euro'nun TL karşısında bu kadar değer kazanması pek iyi olmadı. Motoru olanlar en az zarar görür bu durumdan.

1. sayfa (Toplam 1 sayfa) Tüm zamanlar UTC + 2 saat [ GITZ ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/